Dag 1: Presentera mig själv

Lite om min personlighet:
Mitt namn är Rebecca.
Jag är 14 år gammal sedan den 18 april.
Jag är oftast en ganska glad tjej, jag är väldigt social, men kan i vissa tillfällen vara lite blyg.
Jag är lite till och från lugn och energisk. Jag är för det mesta trött och de har hänt X antal gången att jag somnat på lektioner.
Jag ÄLSKAR att mysa!
Jag bryr mej mycket om människor, speciellt mina nära, och jag är vältigt beskyddande!
Jag har ett stort sinne för humor, den e lite småtorr, men de e väl de flestas ^^
Jag kan vara helt stört envis ibland! När jag var liten och skulle lära mig ex: cykla, simma, dansa osv. så satte jag mej lltid i ett hörn och sa att jag vägrade och att jag klarar mej fint utan att kunna dessa saker. Men tack g-d för att min mamma och pappa tvingade mej!
Jag är en galen perfektionist! Men inte så att mitt rum måste vara rent eller så. (de suger jag på xD ) men tavlor.. TAVLOR! jag blir gaaalen om en tavla inte hänger rakt! jag får utbrott! jag måste slänga mej på tavlan och rätta till den!

Mitt utseende:
Jag är ganska kort, väldigt smal, normallångt brunt hår, nån konstig ögonfärg som jag alltdå tycker är vacker! (grön-brun-gul)
Jag har väldigt rak hållning, vilket jag får från att vara en dansare. Jag är gaanska så vig. Allafall min rygg är ett ända stort gummiband.
Jag är oerhört fixerad av mitt utseende, jag har många komplex som jag tänker på verkligen HELA TIDEN! de tycker jag är något galet jobbigt  :/ men får försöka acceptera migsjälv helt enklet.
Jag är också helt bestämd att jag inte kan ha på mej exempelvis samma outfit 2 gånger samma vecka. Jag vet itne varför men har väl fått för mej att andra då tror att jag inte har mycket kläder att välja på. Jag vet inte jag e allmänt random ibland ^^

Intressen och aktiviteter:
Jag är som sagt dansare. Jag har dansat sedan jag lärde mej hoppa runt, men började på barndans när jag var 3 år.
Just nu går jag i en lite extra kvalificerad dansgrupp som kallas specialgrupp. Det finns specialgrupper i många åldrar, och de e att dom lite "bättre"dansarna på dansskolan kan söka in om dom känner för det för att komma in i den här lite "bätte" gruppen. Dessutom får vi dansa flera ummer på shower och så ingår det att man dansar någon anna dans också, vilket i detta fall är balett. Just nu dansar jag Jazzfunk och Balett.

Jag har testat andra sporter också såsom: Basket, Karate och äver Pilbågsskytte vilket jag tycker är extremt kul och vill fortsätta med när det blir sesong.
Jag gillar att fota mycket saker, att resa är den absoluta favoriten!

Annars älskar jag att umgårs med vänner. Läxor är inte min vän.

Annars:
Jag tycker sommaren är den bästa.
Stickat och jeans är de bekvämaste.
Pucko är det godaste.

Tadaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0